Fanfare Lierop

De fanfare is een dynamisch en toegankelijk orkest waar alle leeftijden vertegenwoordigd zijn

Waar we voorheen meer traditionele fanfaremuziek speelden, staat er nu steeds vaker lichte muziek op het programma. Het orkest, onder leiding van Henk Mertens, heeft een gevarieerd programma met vaste elementen en mooie projecten.

Om het publiek te verassen wordt er vaak gewerkt met projecten, dit vormt tevens een leuke uitdaging voor de muzikanten. Zo organiseren we om de 4 jaar Lierop Live. Een show met zang en dans van Lierops talent. Een groot concert waar we als vereniging super trots op zijn!

Daarnaast zijn we regelmatig te vinden bij Lieropse activiteiten als Koningsdag, Sinterklaas en Carnaval en geven we serenades bij bijzondere festiviteiten.

Elke maandag hebben wij repetitie dus kom gerust een luisteren.

Repetitie avonden

Elke maandag van 20:00 tot 22:00 uur in de Vurherd in Lierop