Goede doelen bingo!

Op zaterdag 23 mei was er in de Ruchte in Someren een goede doelen bingo. 600 deelnemers deden hieraan mee. Het concept was simpel. Je kocht een bingokaart en je koppelt de kaart aan een vereniging of goed doel. Heb jij bingo dan heb jij niet alleen prijs maar ook de vereniging die je hiervoor hebt opgegeven.

Zo had assurantiekantoor Schriks uit Asten dat ook gedaan. Zij konden helaas dit jaar geen personeelsfeest organiseren en gaven alle personeelsleden gratis bingokaarten die gekoppeld waren aan allemaal verschillende verenigingen uit de regio.

En wat een geluk hebben wij gehad! Een van de personeelsleden heeft BINGO!! En wel met onze kaart. Zij won een fantastische prijs maar ook wij hebben een fantastisch bedrag gekregen van maar liefst € 515,50!!

We willen Schriks, het personeelslid, de Ruchte en ook iedereen die hier aan meegeholpen heeft dan ook heel erg bedanken voor deze geweldige prijs!!