Bestuurswisseling

Donderdag 14 maart was het algemene ledenvergadering van fanfare St. Willibrordus en er waren weer twee bestuurswisselingen.

Roland Maas heeft zijn 3 termijnen van 3 jaar erop zitten en moet er dus mee ophouden. Roland heeft dus 9 jaar zich vol ingezet voor de fanfare en slagwerkgroep. Vooral de slagwerkgroep viel onder Roland zijn taken en dat heeft hij altijd netjes geregeld. Zijn opvolger is Arjen van Deursen.

Helaas houdt er nog iemand op in het bestuur en dat is Jerica van Gastel. Jerica heeft 6 jaar alles gegeven voor de fanfare en de jeugdopleiding geweldig gecoördineerd. We hopen dat we je hulp nog vaak kunnen gebruiken. Haar opvolger is Margit Santegoeds.

Roland en Jerica namens het bestuur hartelijk dank voor al jullie inzet voor de vereniging!!