Bestuurswisseling en nieuwe ereleden

Afgelopen maandag was het de ingelaste ledenvergadering. Normaal gesproken is de algemene ledenvergadering altijd in maart maar dit jaar is natuurlijk alles anders vanwege het corona virus. Iedereen moest zich aanmelden en natuurlijk zat iedereen op anderhalve meter afstand van elkaar.

In de vergadering werd Marjan van Eijk gekozen tot nieuw bestuurslid. Zij gaat de taken van de jeugdopleiding overnemen van Margit Santegoeds. Wij willen als bestuur Margit heel erg bedanken voor haar vele werk en tijd die ze in onze jeugd heeft gestopt!

Ook werden er in de vergadering twee ereleden gekozen. Antoon Maas en Piet Raijmakers zijn allebei al 67 jaar spelend lid en verdienen dus zeker deze eretitel. Helaas door het corona virus mocht er geen familie aanwezig zijn en is er dus besloten om dit later dit jaar met het jubilarissenviering te gaan vieren.