Vriend worden

Welkom op de ‘Vrienden van’ pagina van Fanfare St. Willibrordus.
Dit jaar zijn wij, ter vervanging van de donateursactie, begonnen met het vrienden van concept.

Waarom vriend worden van de fanfare?
Als fanfare werken wij ontzettend hard om onze vereniging jong, vernieuwend en leuk te houden voor zowel onze leden als voor ons publiek. Dit doen wij bijvoorbeeld door muzikale ondersteuning te bieden bij maatschappelijke activiteiten als carnaval, Koningsdag en Sinterklaas en door regelmatig een concert of serenade te geven.
Muziekverenigingen worden steeds schaarser, des te meer reden voor ons om er alles aan te doen onze vereniging levendig en van toegevoegde waarde te houden in de Lieropse gemeenschap!

Om dit te bereiken is het belangrijk dat onze jeugdleden goed opgeleid worden en instrumenten en muzikale activiteiten gefinancierd kunnen worden. U kunt hier als vriend van de fanfare een waardevolle bijdrage aan leveren.

Wat houdt dat dan in, vriend van de fanfare?
U doneert jaarlijks via automatische incasso een bedrag van minimaal 25 euro. U krijgt naar wens een vermelding op de website van de fanfare, blijft op de hoogte via onze nieuwsbrief en krijgt uitnodigingen voor concerten. U kunt op elk moment het bedrag aanpassen of de incasso opzeggen.

Bent u enthousiast geworden en wilt u graag ‘vriend van de fanfare’ worden? Dat stellen we zeer op prijs. Hieronder kunt u uw gegevens achterlaten om uzelf aan te melden. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om de aanmelding definitief te maken.

Alvast hartelijk dank voor uw steun!

Lees in onze privacyverklaring hoe we de gegevens uit dit formulier verwerken.