Kids in Concert!

Op zaterdag 23 maart gaven Young Dynamic uit Lierop en muziekvereniging Someren-Heide een gezamenlijk concert. Young Dynamic stond onder leiding van Bjorn Lijten en Someren-Heide onder leiding van Laura Brugel.

Vele gezamenlijke repetities waren er georganiseerd. Op en neer van Lierop naar Someren-Heide om er samen niet alleen een heel mooi, maar ook een gezellig concert van te maken. Tijdens de repetities werd er veel gelachen, maar natuurlijk ook serieus aan de stukken gewerkt. Sommige stukken waren een uitdaging, maar na de vele repetities hebben we kunnen laten zien hoe goed de jeugd kan spelen!

Ook hebben de slagwerkers van beide jeugdfanfares een paar gezamenlijke liedjes gespeeld, waarnaar iedereen met plezier heeft kunnen luisteren.

Het doel was om te laten zien hoe leuk samen muziek maken is en dat is gelukt! We hebben met veel plezier naar het concert toegewerkt en zijn zeer tevreden met het resultaat.

Hoofdsponsoren